MOLD1_24 Svetlana CEBOTARI. Abordări teoretice privind fenomenul ”diplomația cibernetică”Ludmila OLEINIC. Perspectivele politice și economice ale Republicii Moldova în cadrul politicii de extindere a Uniunii EuropeneMarianna PRYSIAZHNIUK, Svetlana CEBOTARI. Identificări conceptual-teoretice ale noțiunii “soft power”Ion DULSCHI, Mihaela Otilia AROȘOAIE. Evoluția instituției prefectului din românia în contextul transformării statutareVictor MORARU, Theofilos MAROUSIS. Informare vs dezinformare: impactul asupra agendei dezbaterii publiceOxana LIVIȚCHI. Dezvoltarea durabilă a relațiilor cu consumatorii in mediul online: tendințe și oportunitățiAlexandru MARIȚ. Соnsidеrаții gеnеrаlе privind comerțul electronicEcaterina ZUBENSCHI. Bunăstarea persoanelor de vârsta a treia în Republica Moldova. Aspecte socio-economiceGeorgeta MELNIC, Angela POPOVICI. Rolul metodelor interactive în îmbunătățirea calității învățământului superior în domeniul contabilitățiiElena LUPANCU-POPA, Aliona LÎSÎI. Rolul coaching-ului în procesul de maximizare a efectelor actului de învățare pentru capitalul umanElena RAILEAN, Angelica COMAN. Analiza conceptelor de leadership și leadership transformațional aplicate în științele educațieiSvetlana GOREA, Doina PETRIC. Semnificația comunicării profesionale în formarea competenței didacticeAngela CALANCEA. Influența inteligenței emoționale asupra abilităților de comunicare și de învățare la preadolescențiDoina PAVALACHI. Provocări societale ale adolescenților: probleme și soluții din perspectiva consilierii educaționaleNadejda BALTAGA. Formarea pe tot parcursul vieții – o necesitate fundamentală de îmbătrânire activă și sănătoasă a vârstnicilor.